lørdag 13. juli 2013

No camera, no photos

One should never ever leave the house without the camera. The one time you do, it is guaranteed that you end up in a situation where you regret itLike me yesterday, when I found myself in a boat on Glomma in the most beautiful summer weather and indescribable surroundings. Even my iPhone was almost out of power, and fell asleep before I knew it. I learned my lesson.
Here are a few mobile photos and hipstaprints







I like my Canon much better, but this was an emergency :-)


Also say hello to a fellow you may know. He is in the store where I work


I´m trying out Hipstamatic, and he was a good candidate for that.

1 kommentar:

  1. Syntes det ble fint likevel eg ;) Men det er klart det blir noe annet med speilreflex ! Og eg kjenner meg veldig igjen, må aldri gå ut uten kamera. 2 ganger i sommer har me vert på tur uten kamera. Den ene gangen møtte me ei ande mor med 9 bitte små, den andre gangen et ekorn som var særdeles vennskapelig! Fryktelig irriterende ;) MEN da trøster eg meg med... at slike minner er viktige i hjerte også... ;)

    SvarSlett